woensdag 5 september 2012

De Poema's - Ik ben bijzonder

kom lach naar mij en ik lach terug
kom lach naar mij en ik lach terug

ik ben bijzonder
ik ben bijzonder
ik ben bijzonder
ik ben niet zoals jij

ik ben bijzonder
ik ben bijzonder
jij bent bijzonder
jij bent niet zoals mij

ik ben de ander niet
ik ben de ander niet
ik ben de ander niet
de ander dat ben jij

ik ben de ander niet
ik ben de ander niet
ik ben de ander niet
jij bent de ander

maar zeg hetzelfde maar
zeg hetzelfde maar van mij

kom, lach naar mij en ik lach terug
kom lach naar mij en ik lach terug

ik ben bijzonder
ik ben bijzonder
jij bent bijzonder
jij bent niet zoals mij

en het is ik! maar dat zeg jij!
... bent bijzonder
jij bent bijzonder
ik ben bijzonder
ik ben bijzonder wat
ik ben bijzonder wat ben jij?

kom lach naar mij en ik lach terug

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten