zaterdag 2 februari 2013

Tentstof


Afgelopen najaar verscheen een magazine waarvoor ik mijn medewerking verleende. Tentstof heette dat blad. Tentstof is van de vereniging Evangelisatie & Recreatie. Ik schreef voor het tweede nummer een Bijbelstudie. Sinds die tijd onderhoud ik contact met de hoofdredacteur van het blad, journalist Frits Tromp.
Frits liet me afgelopen week het vrijwel definitieve concept van Tenstof #3 zien. Deze editie verschijnt begin maart. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk van het blad ben. Natuurlijk, veel kan en mag ik er niet over zeggen.
Wat wel? Dat er uiteraard iets in het blad staat over de vereniging. Dat er interviews in het blad staan, met onder meer een diaconaal werker. Een artikel over de zegen bij het evangeliseren. Een column van een gereformeerde jongen met een zwak voor de Benedictijner Orde. En een parabel over een uil.
Belangstelling voor het blad? Neem dan contact op het Frits Tromp, via redactie@eenr.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten